Remote Care

 

RemoteCare- slajder

Twój pacjent, Twoja opieka, gdziekolwiek jesteś

Dzięki rozwiązaniom Remote Care masz elastyczność w zapewnieniu wysokiej jakości opieki bez konieczności udawania się pacjentów do kliniki. Remote Care ma na celu usprawnienie Twojej praktyki klinicznej poprzez połączenie Twojej wiedzy specjalistycznej z rozwiązaniami, które pomogą Ci zarządzać bazą pacjentów, czasem i zasobami.

Korzyści z Remote Care

Dzięki opcji zdalnego zarządzania postępami pacjentów możesz zaoferować opiekę większej liczbie pacjentów, w tym tym, których ograniczenia mogą wynikać z lokalizacji, stanu zdrowia, mobilności lub obowiązków zawodowych i rodzinnych.

 

Dla kliniki

elastyczność w oferowaniu opieki audiologicznej dostosowanej do potrzeb pacjenta, możliwość zapewnienia opieki na odległość, jeśli jest to potrzebne, możliwość objęcia opieką większej liczby pacjentów dzięki teleopiece

 

Dla Pacjenta

wysokiej jakości teleopieka bez wizyty w klinice,
oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skróceniu czasu podróży lub braku podróży do kliniki,
pewność, że monitorujesz swoje lub Twojego dziecka postępy, szybszy dostęp do opieki medycznej, jeśli jest ona pilnie potrzebna

Remote Check

W przypadku pacjentów z procesorem dźwięku Nucleus 7 i 8 lub Kanso* 2, Remote Check to wirtualne narzędzie, które pomaga zdalnie monitorować postępy rehabilitacji słcuhu i zapewniać opiekę, gdy jest to potrzebne. Remote Check identyfikuje problemy z którymi użytkownik implantu ślimakowego się boryka i pomaga klinicyście ocenić czy użytkownik implantu ślimakowego wymaga kontroli w klinice. Remtoe Check pozwala przeprowadzić zdalną kontrolę w dogodnym czasie i miejscu, korzystając z aplikacji Nucleus Smart na kompatybilnym* smartfonie.

Aktywności w ramach wizyty Remote Check

Zadania dla pacjenta:

  • Badania audiologiczne
  • Możliwość badania rozumienia w hałasie
  • Kwestionariusze oceny rozumienia mowy i zadowolenia
  • Dane z procesora dźwięku
  • Kontrola działania implantu
  • Ocena techniczna procesora
  • Analiza danych eksploatacji procesora

Remote Assist – zdalne programowanie procesora

W przypadku pacjentów z procesorem dźwięku Nucleus 7 i 8 lub Kanso* 2 funkcja Remote Assist może pomóc w zapewnieniu wygodnej opieki w czasie rzeczywistym w ramach zaplanowanej wizyty wideo.

Podczas sesji Remote Assist masz możliwość oceny postępów pacjenta, omówienia wszelkich problemów, jakich doświadcza i zoptymalizowania wyników słyszenia. Możesz także połączyć się zdalnie z procesorem dźwięku tej osoby, aby dokonać regulacji jego parametrów

* cele sprawdzenia kompatybilności swojego smartfonu odwiedź stronę www.cochlear.com/compatibility


wstecz Zapytanie ofertowe