Remote Care
Korzyści z Remote Care
Dzięki opcji zdalnego zarządzania postępami pacjentów możesz zaoferować opiekę większej liczbie pacjentów, w tym tym, których ograniczenia mogą wynikać z lokalizacji, stanu zdrowia, mobilności lub obowiązków zawodowych i rodzinnych.
Remote Check
W przypadku pacjentów z procesorem dźwięku Nucleus 7 i 8 lub Kanso* 2, Remote Check to wirtualne narzędzie, które pomaga zdalnie monitorować postępy rehabilitacji słcuhu i zapewniać opiekę, gdy jest to potrzebne. Remote Check identyfikuje problemy z którymi użytkownik implantu ślimakowego się boryka i pomaga klinicyście ocenić czy użytkownik implantu ślimakowego wymaga kontroli w klinice. Remtoe Check pozwala przeprowadzić zdalną kontrolę w dogodnym czasie i miejscu, korzystając z aplikacji Nucleus Smart na kompatybilnym* smartfonie.
Aktywności w ramach wizyty Remote Check
Zadania dla pacjenta:
- Badania audiologiczne
- Możliwość badania rozumienia w hałasie
- Kwestionariusze oceny rozumienia mowy i zadowolenia
- Dane z procesora dźwięku
- Kontrola działania implantu
- Ocena techniczna procesora
- Analiza danych eksploatacji procesora
Remote Assist – zdalne programowanie procesora
W przypadku pacjentów z procesorem dźwięku Nucleus 7 i 8 lub Kanso* 2 funkcja Remote Assist może pomóc w zapewnieniu wygodnej opieki w czasie rzeczywistym w ramach zaplanowanej wizyty wideo.
Podczas sesji Remote Assist masz możliwość oceny postępów pacjenta, omówienia wszelkich problemów, jakich doświadcza i zoptymalizowania wyników słyszenia. Możesz także połączyć się zdalnie z procesorem dźwięku tej osoby, aby dokonać regulacji jego parametrów
* cele sprawdzenia kompatybilności swojego smartfonu odwiedź stronę www.cochlear.com/compatibility
wstecz Zapytanie ofertowe